• Bee-Media

Bloemendaal Onderneemt Borrel

De Bloemendaal Onderneemt Borrel, deze keer in POP-UP Galerie Bloemendaal, dinsdag 20 november jl, was opnieuw geslaagd. Zo’n vijftig lokale ondernemers kwamen om elkaar te ontmoeten en gezellig bij te praten. De prachtige kunstwerken en de muziek van straatmuzikant Martin gaven de avond een bijzondere sfeer. Designer en hogeschooldocent Joris Funcke vertelde in het kort iets over zijn vak: design thinking (lees meer in B.12, p. 61): een methode waarmee je als bedrijf bijvoorbeeld ontdekt wat je klanten echt willen. Dat begint met open vragen stellen en ‘listen like stupid’: mensen laten vertellen wat zij belangrijk vinden (en dus niet de antwoorden zelf invullen). Zo krijg je waardevolle informatie. LinkedIn-specialist Perry van Beek gaf twee exemplaren weg van zijn nieuwe boek ‘LinkedIn voor Dummies’ en Bas van der Zande van Scroppino Club zorgde voor smakelijke hapjes en drankjes. Dank ook aan Henri Bloem voor het welkomstdrankje, een heerlijke prosecco.

Ben je ondernemer en wil je er volgende keer ook bij zijn?

Meld je dan op LinkedIn aan bij Bloemendaal Onderneemt.

44 keer bekeken

AERDENHOUT     |    BENNEBROEK     |    BLOEMENDAAL    |    OVERVEEN    |    VOGELENZANG 

 

© 2020  B. Magazine is een uitgave van Bee-Media